.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پايان تلخ رقابت‌دو خواستگارگلستاني


به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي دادگستري كل استان گلستان، بازپرس شعبه چهارم دادسراي عمومي و انقلاب مركز استان گلستان گفت: داستان تلاش و رقابت دو خواستگار گرگاني در استان گلستان براي به دست آوردن دختر مورد علاقه‌شان با مرگ يكي از آنان خاتمه يافت.
قدرت‌الله محمدي اظهار داشت: دو جوان اهل روستاهاي اطراف گرگان كه هر دو به يك خانم مطلقه علاقمند بودند، يكي از آنان تصميم گرفت با برداشتن رقيب از سر راهش به خواسته‌اش برسد.
وي در تشريح اين ماجرا افزود: متهم به قتل (الف ـ ر ) شب حادثه با كرايه كردن خودروي مقتول از آژانسي كه وي در آن كار مي‌كرد، مقتول را به يكي از خيابان‌هاي حاشيه گرگان به طرف جنگل شصت‌كلا كشاند و با شليك گلوله به سرش وي را به كام مرگ فرستاد.
بازپرس شعبه چهارم دادسراي عمومي و انقلاب مركز استان گلستان افزود: بعد از گزارش موضوع به پليس پرونده‌اي تشكيل و تحقيقات براي شناسايي قاتل در دستور كار قرار گرفت كه پس از بازجويي از خانمي كه مورد علاقه قاتل و مقتول بود، ردپايي از قاتل به دست آمد كه باعث دستگيري وي توسط قانون شد.
محمدي خاطرنشان كرد: متهم به قتل بعد از اعتراف به اين جنايت پس از بازسازي صحنه قتل با صدور قرار بازداشت موقت زوانه زندان شد.

* مرگ يك جوان بر اثر درگيري در يكي از محله‌هاي گرگان
بامداد روز گذشته در اثر نزاع و درگيري بين چند نفر در يكي از محله‌هاي شهرستان گرگان با مرگ يك جوان 25 ساله بنام مجيد خاتمه يافت.
بازپرس شعبه چهارم دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان گرگان در خصوص شرح ماجرا اظهار داشت: بامداد روز گذشته در يكي از محله‌هاي شرق شهرستان گرگان درگيري بين افرادي كه در يك خانه فساد دور هم جمع شده بودند و موادمخدر استعمال مي‌كردند اتفاق افتاد كه در نتيجه آن جواني 25 ساله با اصابت ضربه چاقو به ناحيه شكم به علت خونريزي شديد به قتل رسيد.
متهم به قتل دستگير شد و به موضوع قتل اقرار و اعتراف كرد و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

* شهروندان مراقب شگرد جديد كلاهبرداري باشند
رئيس پليس آگاهي استان گلستان از شگرد جديد كلاهبرداري و خالي كردن حساب مشتريان بانك‌ها توسط عابر بانك خبر داد.
داود سلطاني با اشاره به اين شگرد تازه كلاهبرداري گفت: اخيرا تعدادي از افراد كلاهبردار ضمن تماس تلفني با صنوف مختلف از جمله رستوران‌ها، ميوه‌فروشي‌ها و غيره تقاضاي خدمات و يا كالا كرده و از آنها خواسته مي‌شود براي دريافت وجه به خود پردازد بانك مراجعه كنند.
رئيس پليس آگاهي استان گلستان ادامه داد: پس از ورود كارت به دستگاه فرد كلاهبردار با سوژه مورد نظر خود تماس برقرار كرده و وي را به قسمت انتقال وجه هدايت مي‌كند، پس با شگردي خاص اقدام به برداشت حساب از سوژه مورد نظر مي‌كند.
وي از شهروندان خواست مراقب شگردهاي جديد كلاهبرداري بوده و در صورت مشاهده چنين مواردي بلافاصله مراتب را از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي 110 گزارش كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.104 seconds.